Mi a CSR?
A „CSR” a Corporate Social Responsibility rövidítése, és a vállalati társadalmi felelősségvállalást jelenti.
A felelősség fogalmát válaszadási kompetenciaként is értelmezhetjük, ezért egyes szakértők a társadalom igényeire való reagálás képességeként definiálják.
A CSR kezdeményezések jelentősége
Ahhoz, hogy egy vállalat tovább fejlődhessen, növekedhessen és fennmaradhasson a társadalmon belül (ezt nevezik fenntartható növekedésnek), a társadalomnak folytonosan bizalommal kell lennie iránta.
A bizalom a múltbeli hiteles viselkedésre épül, és előre vetíti a jövőre vonatkozó elvárásokat is.
A tisztességes vállalati tevékenység folytatása növeli hitelességüket, és a társadalom elvárásainak megfelelő tevékenységek növelik a cégünkbe vetett bizalmat. Ezek eredményeként egyre javul cégünk társadalmi megítélése.
A CSR iránymutatásul szolgál a helyes vállalati tevékenység folytatásához és a társadalom elvárásainak való megfeleléshez.
